Thursday, August 23, 2012

Cosmopolitan及Elle九月號

香港的雜誌近年跟隨日本的做法,經常會隨書附送小禮物給讀者,不過質素參差,而今個月的Cosmopolitan及Elle給我小小的驚喜。

 

首先,Cosmopolitan隨書附送的是Kate Spade的Pouch Set,一紅一黑,一大一小:小的可以在使用小手袋的時候用,用來放八達通、信用咭及身份證等等;大的可以當作化妝袋、Clutch或者筆袋。這個是2012年雜誌送的禮物中最實用最漂亮的一款。今期的封面是徐子淇,styling及photography都美,BUY!

順帶一提,今季Kate Spade的手袋和衣服都令人引項以待,其中之一就是下面的Carissa dress。


Elle送的是agnes b的膠文件夾一套四個。每年我會視乎封面人物而買幾次Elle,但始終不太喜歡這本雜誌。


遍地白花和紫花。這個是我的首選。

Sunday, August 19, 2012

Dermes

話寫話寫,等了又等還是未寫,今晚一定要寫完先訓!(好啦,我為左達到目的,連書面語都唔寫啦!)

話說我幾個月前開始喺dermes 做激光脫毛,去dermes嘅原因係朋友仔都係幫襯dermes,所以對dermes比較有信心。到而家已經去左三次 (每六星期一次),我遇到嘅最大問題唔係做療程期間嘅小小痛,而係我對腳嘅皮膚實在太敏感,加上天氣熱,所以做完treatment之後一至兩個星期都起紅點,而且係非常痕,要不斷搽藥膏同用冰袋敷,先舒服返啲。


(source: http://fashion.com.hk/content.asp?id=1119)


不過,我都係會堅持落去,亦recommend 大家去做,因為真係方便好多,朝早出門口之前唔使花時間去處理嘅毛毛,想幾時著無袖衫同短裙都得。唔好話underarm,就算成手都係毛毛都有礙觀瞻啦。

最後係廣告時間,我嘅therapist送左張voucher俾我,可以俾一位朋友同時試做upper lip同underarm一次,而平日網上登記嘅試做只可以二選一。張voucher係八月三十一日到期,有興趣就留言俾我啦。

好野,可以去訓啦!